0770277369
Coș cumpărături
Coș cumpărături

Întrebări Frecvente

1. Cum comand?

În momentul în care ai găsit un produs pe care dorești să îl achiziționezi, apasă pe butonul Cumpără acest produs (Adaugă în coș). Vei fi apoi direcționat automat către pagina de vizualizare a Coșului de cumpărături, unde poți sa vizualizezi produsul existent în coș, toate informațiile disponibile despre produs, să modifici cantitățile pe care dorești să le achiziționezi sau să ștergi produsul. Pentru a te întoarce din nou la site ca să adaugi și alte produse, acționează butonul Continuă cumpărăturile. Produsul ales va rămâne în coș. Dacă vrei să finalizezi comanda, accesează butonul Finalizează comanda.

 

2. Cum finalizez comanda?

Pentru a finaliza comanda, ai la îndemană 3 opțiuni:

Creează un cont. Avantajul acestei opțiuni este faptul că la o revenire în magazin și efectuarea unei achiziții, completarea câmpurilor necesare pentru livrarea comenzii se va face în mod automat.

Înregistrează-te. Această opțiune presupune completarea manuală a tuturor câmpurilor necesare livrării comenzii ori de câte ori se efectuează o achiziție.

Accesează cont. Dacă ai deja cont, trebuie doar să te logezi, să bifezi casuța Sunt de acord cu Termenii și Condițiile, și să apeși butonul Finalizează comanda.

În cazul în care te inregistrezi sau îți creezi un cont nou, pentru a continua procesul, accesează succesiv secțiunile și completează câmpurile obligatorii.

Detalii de livrare: rubrica conține datele de identificare ale persoanei pe numele căreia se va emite factura (sau firma), adresa de livrare, orașul și județul.

 

3. Care sunt metodele de plată?

- Ramburs*

- Card online*

Comenzile vor fi livrate în limita stocului disponibil, după ce acestea au fost confirmate de către Inovacert S.R.L.

 

4. Cât timp durează livrarea produselor?

Expedierea produselor se va face la adresa de destinație specificata în comanda de către FanCourier, de luni până sâmbătă.

Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de la magazinul nostru se încadrează între 24 ore și 48 ore, pentru produsele ce sunt în stoc. Pentru produsele indisponibile, termenul de livrare este între 2-8 săptămâni, iar clientul va fi anunțat de un termen exact pe email.

În condiții speciale (având în vedere faza incipientă a acestui tip de comerț în România și inexistența unei infrastructuri adecvate în privința transporturilor și a aprovizionării furnizorilor), INOVACERT SRL își rezervă dreptul de a mări timpul de livrare. Aceste detalii iti vor fi comunicate în e-mailul sau telefonul de confirmare a comenzii.

Costurile de expediere sunt incluse în prețul coletului și pot suferi fluctuații în funcție de tarifele curierului care livrează coletul.

 

5. Pot beneficia de transport gratuit?

Livrarea produselor va fi gratuită pentru comenzile care depăşesc valoarea de 300RON (TVA inclus). Se va aplica un tarif de livrare pentru comenzile cu un preţ mai mic decât această sumă, în valoare de 16 RON (TVA inclus). 

 

6. Pot comanda în străinătate?

INOVACERT SRL nu preia comenzi din afara teritoriului României.

 

7. Cum pot returna un produs?

În situația în care nu sunteți pe deplin mulțumiți de performanțele sau caracteristicile produsului achiziționat de pe www.shop.physio.ro, îl puteți returna pe adresa noastră, în termen de 14 zile conform legislației în vigoare și regulilor de retur de mai jos. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

-   va fi în aceeași stare în care a fost livrat;

-   va fi însoțit de ambalajul original, cu toate accesoriile și consumabilele aferente, după caz, și documentele originale cu care a sosit coletul (factura fiscală, certificat garanție, etc);

-   nu va prezenta urme de utilizare, montare, uzură, lovire, modificare sau consum, atât în cazul produselor cât și ale accesoriilor sau/și consumabilelor ce însoțesc produsele returnate;

-   în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile de retur, se va inlocui produsul in termen de maxim 5 zile de la returnarea coletului. 

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

-   Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat.

-   Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

De reținut

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Acest drept nu poate fi invocat în cazul produselor ridicate de la sediile noastre pentru care a fost făcută proba ori instalarea. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca si nou, Inovacert SRL isi rezerva dreptul de a solicita o compensatie pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 alin.7.

Cele mai vizitate produse